Iron Fists | Air Soft Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Air Soft | Gaming
 
HemIron FistsSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Website Banner.

Gå ner 
+3
kodden89
Piere
zApton
7 posters
FörfattareMeddelande
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimefre jul 30, 2010 10:49 pm

Hejsan, vill ha en banner till hemsidan så den kan få se lite mer fresh ut, öppen för förslag så bara posta bilder som ni gjort.

Bilden ska vara 900px × 180px och passa in i temat.

Mossarelli, har du börjat jobba på något ännu? Du sa att du skulle fixa något, är det gjort?
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimelör jul 31, 2010 12:58 am

Eddie ska skicka loggan han ritat och så ska jag retuschera den. När jag har loggan slänger jag upp en banner i denna tråden så kan du lägga den på toppen sen.
Till överst på sidan Gå ner
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimelör jul 31, 2010 1:45 am

Roger.
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimelör jul 31, 2010 2:04 pm

Vad är det för logga? asså hur ser den ut
Till överst på sidan Gå ner
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimelör jul 31, 2010 4:30 pm

Knuten näve med taggtråd om det inte har blivit ändrat sen sist.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 01, 2010 12:37 am

Hur går det med loggan? Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetis aug 03, 2010 9:01 pm

låter nice ju.
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetis aug 03, 2010 10:59 pm

Nu är Eddie på semester till Söndag så vi lär inte se någon logga denna veckan.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimeons aug 04, 2010 12:48 am

Nej han kommer hem på fredag mossa och jag har loggan på min mobil så jag skickar den nu istället så får vi något gjort. Hoppas alla samtycker om detta förslag ha det gottan gott folk
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimefre aug 06, 2010 8:54 pm

Chilla lite med loggan, jogge du och jag har inte bestämt till hundra hur den skulle se ut! Vi får träffas och bestämma det först!
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 08, 2010 3:43 am

skulle vi inte kunna fixa en banner med fist 47 märket i stället =) bara en tanke
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 08, 2010 4:07 am

Chilla nu människor. Eddie ska bli färdig med loggan, bestämma sig, skicka den till mig, jag ska retuschera, lägga upp den här.

Färdigt när det är färdigt, fokusera på hur många löv som växer på träder där ute så ska du se att tiden går fort tills loggan är färdig.
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 08, 2010 10:51 am

Det handlar om detaljer nu som ska bestämmas och det är inte nått jag kan göra själv för det är en sak som ska bestämmas gemensamt med jogge! Jag hör av mig så fort vi har bestämt oss för hur det blir...
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 08, 2010 4:10 pm

Inga förhastade saker så att säga med andra ord, Jag och edd tar det under ett möte därefter får ni besked om hur skaer och ting ska se ut och vara. Razz
Till överst på sidan Gå ner
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 08, 2010 4:58 pm

Det bör dock fixas snarast.
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimemån aug 09, 2010 10:34 pm

skulle inte AK fisten vara bättre med en fade bild på gruppen tillsammans ?
typ ak47 fisten till höger och en bild på oss alla i laget till höger med en fade ?
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetis aug 10, 2010 12:53 am

Jo det hade särkert funkat perfekt men då måste vi ha hela flocken samlad! Jag är lätt på att testa den varianten. Vi kan prova oss fram så kan vi sedan ta och fatta ett vettigt beslut comrades! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 15, 2010 11:39 pm

Antar att det finns många som har olika ideas, dessutom kan det bli svårt att enas över internet. Vi kan ju diskutera det vid nästa sammanträff.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimesön aug 15, 2010 11:48 pm

Iska skrev:
Antar att det finns många som har olika ideas, dessutom kan det bli svårt att enas över internet. Vi kan ju diskutera det vid nästa sammanträff.
Jag tycker inte vi ska diskutera lagloggan eftersom de var det som splittrade laget förra gången, bland annat.

Vi kör på Eddies ritning och sen får folk klaga när det är färdigt.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimemån aug 16, 2010 12:24 am

Jag tycker att dem som vill och har förmågan och kunskapen att kunna teckna ett konstverk kan få jobba med logga. Så släng upp alla förslagen här på forumet så kan vi rösta eller så tar vi ett möte med alla individerna så kan ni ta med dem där istället. Bara några goda vettig förslag ifrån min sida. Det är nu upp till er som kan den här skiten mohahah cherry
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimemån aug 16, 2010 1:40 pm

Som jag sa tidigare chilla lite, då menar jag att vi inte ska ta några förhastade beslut. NI som kan och vill får gärna komma med förslag, det är aldrig fel.

För att slippa splittring inom laget så kommer vi att diskutera bl.a logga i morgon när vi har vårt möte, ni får veta allt om mötet och hur det gick i morgon kväll eller onsdag. Sen kommer vi att planera in ett större möte med hela laget!
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetis aug 17, 2010 6:52 pm

Jag instämmer Eddie, tanken är ju inte att vi skall göra några förhastade beslut. Det krävs mycket planering och idéer bakom en logga och website banner. Dessutom lär det bara bli bättre om vi väntar till nästa möte för då kan vi alla bidra med de tips och tankar vi har angående detta ämne.

Ses bland vättarna i skogen jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetis aug 17, 2010 7:28 pm

Iska skrev:
Det krävs mycket planering och idéer bakom en logga och website banner.

Dock är det ju så att denna går alltid ändra, den som är där nu är ju inte speciellt fin. Så få ihop någonting snabbt så kan ni fixa en bättre senare.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitimetor aug 26, 2010 2:26 pm

Det fungerar det med Zapton, men chanserna är stora att vi gång på gång gör nya loggar eftersom vi inte från första början har designat en klanderfri och perfekt logga.
Men frågan är snarare när nästa möte äger rum? Det lär bli mer jobb generellt sätt, om vi inte kan komma överens.
Ytterligare skulle jag vilja se att vi har ett möte så snart som möjligt,
tror säkerligen att vi har många punkter att diskutera, inte bara inkluderat logga,
men träningar, storspel, vi snackade om en lagkassa, beställningar och massa annat.
Kommunikation är svaret på svårigheter

Communication solves the problem!


Ses bland vättarna i skogen jocolor Retards haha Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Sponsored content





Website Banner. Empty
InläggRubrik: Sv: Website Banner.   Website Banner. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Website Banner.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iron Fists | Air Soft Gaming :: Toppen :: Allmänt-
Hoppa till: