Iron Fists | Air Soft Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Air Soft | Gaming
 
HemIron FistsSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Russian Flora camouflage

Gå ner 
+4
Jogge
kodden89
molle
Iska
8 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimesön aug 01, 2010 9:56 pm

Undrar om någon av er fullvärdiga skulle kunna länka en hemsida varav man kan köpa camouflage till spelen och träningarna. Dessutom hade det varit bra om någon skulle vilja rekommendera några övriga airsoft sidor.

Ses bland vättarna i skogen! jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimemån aug 02, 2010 1:43 pm

den kostar ca 600 beronde på hur många vi blir som beställer den. jag och kodden har snackat lite om det och jag tänker beställa ganska snart så vill du ha skriv upp din storlek kan kanske pressa priserna om vi tar ett parti så även ni som har om ni vill ha 2 uppsättningar så säg till. kommer att bli flora m1 om jag inte tar helt fel vilket är med benfickor och jack fickor.

Sen airsoftbutiker fins det många lättast är att du säger vad du jagar då kan jag ge dig ett bättre val.

Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimeons aug 04, 2010 7:39 pm

Om du kan vänta beställa om ca 2-3 veckor då jag får min lön så kan vi se Wink
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimeons aug 04, 2010 11:19 pm

låter fint storlekarna kan ni kolla här http://www.soviet-propaganda.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_23&products_id=105 priset kommer bli 45 dollar sen delar vi frakt. beställning kommer ske från denna sidan så kolla upp om det är något annat ni vill ha.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimetor aug 05, 2010 4:10 pm

tänkte bara säga att bella avstår från floran tills vidare
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 06, 2010 11:38 am

Osäker på om jag får pengar nu den 25 på grund av semestertid, därför bättre att avvakta tills vidare, återkommer dock när jag vet.

Ses bland vättarna i skogen jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 06, 2010 5:18 pm

ok men jag håller till den siste denna månaden med ordern så det är lungt =)
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 06, 2010 8:56 pm

Möjligheten finns att beställa med mig när jag gör min beställning från http://soviet-propaganda.com/ ! Bra möjligheter att få rätt storlekar och hjälp från företaget, om det stämmer som man hört...
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 06, 2010 11:38 pm

ok eddie men då slänger vi iväg allt på samma gång.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 07, 2010 2:09 am

innan ni gör en sådan beställning så hör om det är fler som ska ha något där ifrån, spar man pengar på hehe Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 07, 2010 9:35 am

När sker beställningen i sådana fall?

Ses bland vättarna i skogen jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 07, 2010 1:07 pm

Det är klart att vi hör med alla, posten finns här och det kommer säkert att komma upp innan det är dags så det är bara att vänta och hoppas Very Happy

Det blir väll i nästa månad, vi kan skjuta upp det om det är någon som inte har pengar men vill beställa... det är ju inte bråttom så vi kan ju vänta!
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 07, 2010 9:25 pm

Jag tänkte göra en beställning därifrån nu i veckan så ni vet gott folk Smile Bara att hänga på om ni ska ha något!
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimesön aug 08, 2010 12:26 am

är det inte bättre att vänta med din order till den siste jogge då kanske vi är fler som skall ha.
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimesön aug 08, 2010 12:28 am

Ju mer vi samlar det desto billigare blir det med frakten för vi är många som delar! Men du gör som du vill, det var bara en tanke...
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimeons aug 11, 2010 4:35 pm

Jag har nu bestämt mig, jag är på med beställningen av floran, för jag tycker det är viktigare än ghille.

Behöver bara lite hjälp med storlek fattar nada Wink
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimetor aug 12, 2010 1:38 am

Gött mos Kodden att du äntligen ska köpa ett camo,Storlekar och sånt kan du och jag titta på om du inte vill göra det själv. Annars är där en klockren storlekstabell inne på soviet-propaganda.
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimetor aug 12, 2010 3:57 pm

Det är just det jag behöver hjälp med scratch En sak till, vill veta vart man kan köpa fickor som passar till sniper-magg, som man kan sätta på sin sele. Sele har jag hittat bounce
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 13, 2010 12:35 am

som sniper körde jag bälte har kvar det om du är intresserad av det mattias.

glömde säga det att storlekarna fungerar som på jobbe kläder kolla upp vilken c storlek du har i jobbe kläder och sen är den andra siffran din längd. så för mig blir det c54/188 hoppas det hjälpte dig.

MVD spetsnaz västar http://www.soviet-propaganda.com/index.php?main_page=product_info&cPath=3_50&products_id=113 sänkt pris på grund av ytrost på metall delarna borde kanske slå till ?



Och så använder vi gärna Russian Flora camouflage I_icon_edit //Mod
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 13, 2010 5:14 am

Så slutar vi spamma Molle.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 13, 2010 3:59 pm

Allting finns inne på Soviet.Propaganda gott folk!
Sedan finns det även andra fina sidor att köpa gear på.
Jag hjälper till med din beställning matte så lär du inte bli besviken.
Molle sedan så är där en del inlägg som du har gjort som räknas som spam.
Se regler för mer info om spam! Cool
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimefre aug 13, 2010 8:38 pm

Han spammar väl inte!? Han hjälper ju mig Razz
Till överst på sidan Gå ner
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 14, 2010 2:31 am

Jogge skrev:

Se regler för mer info om spam! Cool

Synd bara att ni inte fått upp några regler än? Fixa snarast.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimelör aug 14, 2010 6:24 am

Molle dem har rätt idet dem säger du har spammat på en del punkter. Håll dig till ämnet istället och använd Edit om det är något som ska ändras i din tidigare inlägg
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitimesön aug 15, 2010 11:41 pm

Borde finnas regler angående spam, inlägg, upplägg inklusive annat som rör sidan

Ses bland vättarna i skogen jocolor
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Sponsored content





Russian Flora camouflage Empty
InläggRubrik: Sv: Russian Flora camouflage   Russian Flora camouflage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Russian Flora camouflage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iron Fists | Air Soft Gaming :: Marknad :: Köp-
Hoppa till: