Iron Fists | Air Soft Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Air Soft | Gaming
 
HemIron FistsSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Info film på laget

Gå ner 
+2
Piere
kodden89
6 posters
FörfattareMeddelande
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimesön okt 31, 2010 2:57 pm

Vad skulle ni säga om vi fixar en info film om alla i laget (våra skickligheter + namnen: Jogge The Crazy t.ex) någon kul film syftar jag på. Kan fixa så att man ser eld ur pipan samt patroner kommer ut, kan man ha någon cool musik i bakgrunden bounce
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimesön okt 31, 2010 6:36 pm

Det kan vi spela in ute i Vankiva.

Men då får vi ha grejjer med oss ut.
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimemån nov 01, 2010 11:38 pm

Låter fett som fan, men då ska den vara välgjord annars kan det va
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimemån nov 01, 2010 11:57 pm

Jag tycker det låter som en utmärkt idé Matte. Men jag skulle rekommendera att vi gör filmningen i sådana fall när banan är klar, så tittarna får en liten hint av banan. Detta kan i sin tur locka fler spelar också, stödjer absolut förslaget. Vi behöver dock en bra kamera, och inte något av mobila slaget. :-)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
zApton
Webmaster
Webmaster
zApton


Posts : 51
Rep : 0
Join date : 09-11-28
Age : 31

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimetis nov 02, 2010 5:05 am

Behöver ni någon som ska redigera filmen så kan jag ställa upp på det, har gjort en del.

Här & Här är 2 exempel på tidigare projekt. Har många fler som dock inte publicerats på nätet som jag kanske kan ordna om det är något som önskas ^.^
Till överst på sidan Gå ner
RAZ

RAZ


Posts : 5
Rep : 0
Join date : 10-09-27
Age : 37
Location : vinslöv sweden

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimeons nov 03, 2010 3:46 pm

jag har en video kamra som kosta mig 3000kr och den e skitt bra om ni vill fårtfarande spella inn en film om banan
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimeons nov 03, 2010 9:10 pm

gott mos ras det är absolute värt ett försök, allt sånt gör det hela enklare så slipper man köpa en egen eller låna av någon. Bara kom med info om massa saker som är bra att ha eller ideer som är värda att testa.
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimeons nov 03, 2010 11:01 pm

Vi kan börja med en trailer som visar hur laget ser ut och fungerar.
Sen senare kan vi göra en spelfilm på 10 min.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimetor nov 04, 2010 7:09 pm

Tycker vi kan börja med det också, lite av teasing typen. Men då får vi också tänka på enhetligheten och allt som måste med. Banan skall bli färdigbyggd och dem som vill delta i videon (members etc) måste eventuellt ha utstyrsel, utrustning och annat.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimefre nov 05, 2010 8:37 pm

Har en polare som ställer upp och filmar och fixar till den, han e riktigt bra på sådant. Han har fixat ett reklam inslag på TV vilket jag inte kan säga ännu, vet inte. stor kamera med stativ. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimetor dec 02, 2010 1:18 pm

Låter absolut lovande Matte, dock står byggandet ute i Vankiva dessvärre stilla nu, tänker dock lägga upp ett nytt datum, varav vi kan avsluta det vi påbörjat.
Efter bygget är avklarat, kan vi återuppta denna tråd, gällande film.

Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimefre dec 03, 2010 7:51 pm

Film kan vi ta när vi är redo för det , just nu är det mkt annat som ska avslutas precis som donuts säger.
Till överst på sidan Gå ner
RAZ

RAZ


Posts : 5
Rep : 0
Join date : 10-09-27
Age : 37
Location : vinslöv sweden

Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitimemån dec 20, 2010 12:02 pm

fan va bra men filmen hadde blivigt häftig om 4 pers hadde gått i stridspar och kämpat på liv och död och sprängt saker och sjutit som fan och allt annat heftigt som händer


---------------------------------------------------------------------

Ses i kriget
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Info film på laget Empty
InläggRubrik: Sv: Info film på laget   Info film på laget Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Info film på laget
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hur blir jag medlem i laget!?
» Almänn info till alla!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iron Fists | Air Soft Gaming :: Toppen :: Media-
Hoppa till: