Iron Fists | Air Soft Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Air Soft | Gaming
 
HemIron FistsSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Keep in touch!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimetor nov 04, 2010 1:27 am

Tjena boy's and girl's!

Nu är det så att jag kommer att lämna laget p.g.a att jag har fått ett erbjudande att vara med och starta upp en rock klubb och det kommer ta mycket av min tid och energi. Efter mycket övervägande har jag vält att lämna er men jag kommer fortfarande att finnas här och är det så att jag har tid och pengar över kommer jag att höra av mig och följa med på spel om det finns plats för mig!

Jag önskar er alla lycka till och framför allt till dig Jogge som måste dras med dessa människor! Wink

Simma lugnt mina vänner!
Eddie




Klart slut....
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimetor nov 04, 2010 7:06 pm

Hej Eddie,
Tråkigt att höra att du valt att lämna oss, men jag önskar dig all lycka med klubben. Som sagt, det gäller att sikta högt och följa sina drömmar. Du kan ju stanna kvar på forumet som prospect, och på så sätt följa vår utveckling och ändå komma med synpunkter. I fall det här med klubben inte skulle gå hem, är du ju alltid välkommen tillbaka.

Over and out!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimefre nov 05, 2010 1:17 am

Klart jag kommer att stanna här på forumet, tanken är att om jag har tid och pengar följa med lite då och då på spel!
Tack för att man är välkommen tillbaka, uppskattas att få höra!
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimefre nov 05, 2010 5:51 pm

Daft_Edd skrev:

Jag önskar er alla lycka till och framför allt till dig Jogge som måste dras med dessa människor! Wink

Jag önskar dig lycka till med alla människor du måste dras med i rockverksamheten. Marijana, kokain och allt de där.
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimefre nov 05, 2010 5:57 pm

Hahaha, bara för att man håller på med musik betyder ju inte det att man drågar! Men tack för din omtanke!
Till överst på sidan Gå ner
molle

molle


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 10-08-02
Age : 42
Location : Landskrona

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimelör nov 06, 2010 1:45 am

lite synd men jag måste gå samma väg som eddie musiken och familjen tar så mycke av min tid att jag så sällan får ledigt och när jag väl e det e det oftast några timmar bara men hänger gärna med och spelar någon gång om jag får tid till det.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitimeons nov 17, 2010 7:53 pm

Önskar även dig lycka till med musik och familjen. Ibland får man prioritera annat som sagt. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Sponsored content





Keep in touch! Empty
InläggRubrik: Sv: Keep in touch!   Keep in touch! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Keep in touch!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iron Fists | Air Soft Gaming :: Toppen :: Allmänt-
Hoppa till: