Iron Fists | Air Soft Gaming
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Air Soft | Gaming
 
HemIron FistsSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 redigt gott

Gå ner 
+2
Jogge
molle
6 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 12:52 am

det är inga som helst problem att sätta ihopa ett sniper team, men märk väl att det ligger mkt tid och möda bakom ett sådant team. Om vi ska snacka om ett effektivt team som kan avancera framåt och inte bara sitta still och campa. Ska vi ha ett sådant team så ska det tränas där efter osså annars är det ingen mening tycker jag. eller vad tycker övriga som ej har sagt något? Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 1:50 pm

En liten sak också som är viktigt när vi har ett sånt team, ni som är i teamet kan ju inte bara springa iväg och köra ett eget race utan ni är ju fortfarande kopplade till gruppen och det är gruppchefen som bestämmer var han vill ha er och vad ni ska göra...
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 2:56 pm

Det är det jag menar att man har kontakt med gruppshefen/gruppen, få order m.m.
Vara ute själv ska jag inte säga utan med sin partner som man jobbar tillsammans med t.ex
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 3:05 pm

Och sen vill jag upplysa er om att en god vän till mig har köpt ett hus en bit ut i skogen där din farmor bor jogge tror jag det var Very Happy han har bott där i ca 3månader och han äger ett stort skogsområde, större än "Jogges bana" Vi får gärna vara där och skjuta har han sagt till mig.
Det är ca 1.5mil från hässleholm och ut dit, så någon helg kan vi ju kolla in stället och se hur det ser ut? Question
Till överst på sidan Gå ner
Daft_Edd

Daft_Edd


Posts : 82
Rep : 0
Join date : 10-07-25
Location : Klippan

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 3:27 pm

Fan va gött Matte! Det får vi göra.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 4:01 pm

Låter jätte bra Matte, eftersom det har uppstått lite problem gällande byggandet på banan ute i Vankiva. Även om vi skulle lyckas få våran vilja igenom och fortsätta bygget känns det bra med ett extra alternativ om det inte skulle gå vägen. Absolut värt att kolla upp tycker jag.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån okt 11, 2010 7:37 pm

fan va nice kodden, får vi lov att gräva och bygga där osså eller? Om du inte vet kan du ju höra med din polare. Just nu så har vi lita problem med vanskiva, men förhoppningsvis så kommer det lösa sig så att vi får vara där.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetis okt 12, 2010 11:03 am

Hur är skogsterrängen där? Är den mer öppen eller svårframkomlig som den ute i Vankiva? :-)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetis okt 12, 2010 4:04 pm

Har inte själv varit i skogen men det verkar vara blandad terräng, ska snacka med han
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetis okt 12, 2010 10:01 pm

Ja gör det Matte, hade varit toppen om vi fått vara där :-)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimesön okt 31, 2010 2:41 pm

Han visste inte hur många hektar han hade det enda han sa var: Stor Smile men nu vill man vara i vankiva, där vi håller på att gräva, har stora förhoppningar på stället Very Happy denna banan vi håller på med i vankiva är ju mest stormning eller vad man ska säga sen kan vi ju ha min polares bana som vi har större spel, typ cyclops hihi
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimesön okt 31, 2010 3:02 pm

Det är gött kodden vi får ta och kika på marken som du håller i, Hade varit nice om man fick bygga där med. Mna skulle haft två baser så kunde man gått där emellan och krigat. Det är rätt inställning och fler behöver vi som gräver. Vintern är på väg i all världens fart, så det gäller attt lägga i en högre växel nu.
Till överst på sidan Gå ner
Iska

Iska


Posts : 92
Rep : 0
Join date : 10-07-26
Age : 33
Location : Marieholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimemån nov 01, 2010 11:53 pm

Ja det hade varit perfekt om laget hade kunnat kombinera två banor, vilket ger spelarna större utrymme och alternativ. Blir även mer realistiskt :-)
Ja just nu fokuserar vi oss på banan ute i Vankiva, även jag har stora förhoppningar gällande bygget.
Nu måste vi bara hitta material också, tips om detta är välkommet givetvis.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.uponfive.blogg.se
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimefre nov 05, 2010 8:38 pm

sno Razz
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimefre dec 31, 2010 4:23 pm

Så nu har man sin Dragunov liggandes på bordet här hemma, ska beställa railfäste, sikte & fjäder. Eventuellt bipod som passar. Och självklart Floran, kommer jag beställa inom kort Very Happy kommer bli ett monster, hehe bounce
Till överst på sidan Gå ner
Piere

Piere


Posts : 56
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 33
Location : Ballingslöv

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimefre dec 31, 2010 5:07 pm

kodden89 skrev:
Så nu har man sin Dragunov liggandes på bordet här hemma, ska beställa railfäste, sikte & fjäder. Eventuellt bipod som passar. Och självklart Floran, kommer jag beställa inom kort Very Happy kommer bli ett monster, hehe bounce
Bipod ser inte bra ut på dragunov. Se till att ställa in hopupen med tunga kulor sä det svider på långt avstånd.
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimeons jan 12, 2011 4:48 pm

När du kommer hem jogge och när det är varmare ute och snön e borta så tycker jag att vi ska ta kort på oss alla + solobild som vi kan ha där vi presenterar oss Smile
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 13, 2011 10:49 am

Tja Alla!

Jag ar hemma igen den 23:e Jan sa det ar inte sa langt kvar och da kommer det bli traningar och vinter krig mot moderatfittan mohaha. Lets kick some asses, han har fragat mig om vi kommer pa sondags liret. Han ar nog ivrig att forsoka sla oss fran forra nederlag som dem led ute i Verum hehe.

Vad kostade din dragonov matte?
Hur hart skjuter den och hur langt? Smile
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 13, 2011 11:17 am

2000:- gick vapnet på är uppe i 3600:- nu med alla tillbehör, ska fixa en starkare fjäder 180 eller 190, den går bara i ca 150m/s & sen 2-3 magasin måste jag också skaffa
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 13, 2011 11:22 am

Glömde att skriva att jag väntar på ett paket ifrån tjeckien, till mitt sikte så den blir längre, så siktet kommer att vara ca 50cm långt (46cm om jag ska vara exakt) det är ju covers tror jag det heter och solskydd. Har ju skaffat floran nu med ju, så jag är nästan redo för spel
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimefre jan 14, 2011 6:09 pm

det ar bra matte nu saknar vi bara att de andra ossa ska fixa sant nar dem far chansen med ekonomin.
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 20, 2011 2:02 am

Nu vill man ha den riktiga eldrivna dragunov (trä/metall) Very Happy Den kommer man skaffa framöver, en 50cal får man vänta med, kostar lite mera, haha.
Till överst på sidan Gå ner
kodden89

kodden89


Posts : 49
Rep : 1
Join date : 10-07-25
Age : 35
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 20, 2011 5:08 pm

För man har ju pengar nu efter att man sålt massa grejor + fått tillbaka sin skatt, så jag kan skaffa mig en sådan, så har man både en fjäder & eldriven, andra i reserv typ Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Jogge

Jogge


Posts : 104
Rep : 0
Join date : 10-07-20
Age : 34
Location : Hässleholm

redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitimetor jan 20, 2011 7:44 pm

Det ar nice med mangder av vapen da kan man bli manga kampar ossa, om folk ar villiga att betala en liten slant for att lana gear. Sjalv sa kommer jag kopa real sworden i Dragonov och sedan aven en barret ho ho ho. kommer bli slaktigt men ackligt dyrt, de kommer jag aven att lana ut men det kostar en slant.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





redigt gott - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: redigt gott   redigt gott - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
redigt gott
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Iron Fists | Air Soft Gaming :: Toppen :: Allmänt-
Hoppa till: